• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Dröm . Lev . Minns


    Det har gått över två månader sen jag gjorde min tatuering. 

    Det har nog landat nu att jag kommer ha den för alltid, den har blivit en del av mig. Jag ångrar inte att jag gjorde den, snarare tvärtom. Jag hade ångrat mig om jag inte hade gjort den. Jag är så otroligt nöjd och stolt att jag har den på armen. 

    Dröm . Lev . Minns. Varje ord betyder så mycket.
    2012-05-29 @ 18:11:07 DATUM: 2012-05-29 / TID: 18:11:07
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: hilda

    har du visat hela på någon bild någon gång? vart på armen sitter den?? är grymt sugen på att märka mig själv också :)



    sv: tack så jätte mycket, köpt på rea :D

    2012-05-31 @ 17:46:08
    URL: http://hildajansson.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0