• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Rysningar i hela kroppen - fylld av lycka



    Ryser, hjärtat slår. Har varit på Dirty Dancing. Underbara dansare, skådespelare och sångare.


    Lyckan sprider sig i hela kroppen.
    Är som hög på livet.
    Ligger i en hotellsäng någonstans i Stockholm och är hög på livet.



    Samtidigt saknar jag dansen, saknar att sjunga.

    Får göra det bästa av det.

    Dansa som en tok när jag är ensam hemma och sjunga som en galning när ingen hör.

    Kanske då känns det som jag står på scen, och sprider lycka.

    Precis som de människorna gjorde ikväll.

    För ikväll är jag hög på livet, känner mig redo för livet.

    På grund av en musikal. Snacka om lättpåverkad, älskar det!

    Godnatt.

    2012-11-17 @ 23:21:00 DATUM: 2012-11-17 / TID: 23:21:00
    Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0