• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • - våga vara stolt över dig själv -


    (bild, weheartit)

    Jag är inte tjejen som har haft ett tufft liv. Jag är inte tjejen som upplevt hemska saker. Jag är inte heller tjejen som tycker illa om sig själv. 

    Jag är inte perfekt, det är ingen. Men något jag lärt mig de senaste åren är att jag är jag, och jag kan vara jäkligt bra. Även om det varit tufft ibland har jag fixat det, jag jobbar med min fobi, förändringar. Sakta men säkert jobbar jag med att klara av förändringar. 

    Alla har sina dåliga dagar och sina bra dagar. Ta vara på de bra dagarna och lär dig av de dåliga. Du kommer växa som människa, tro mig. Våga vara stolt över dig själv. 

    Jag är stolt över mig själv!

    2012-10-16 @ 10:00:00 DATUM: 2012-10-16 / TID: 10:00:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0