• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • måndag


    Okej, jag vet att det inte har kommit upp många inlägg under de senaste veckorna. Och jag kan inte säga varför, jag vet inte varför. Kanske har jag inte haft tid, kanske har jag inte haft lust, saknat inspiration. Livet rullar på. Ni får stå ut med detta ett tag till. Så fort inspirationen och lusten är tillbaks kommer inläggen att rulla in. Men just nu är jag upptagen. Jag tar vara på livet, mår så jäkla bra. Upptagen med livet helt enkelt. 


    2012-10-22 @ 17:00:20 DATUM: 2012-10-22 / TID: 17:00:20
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0