• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • söndag




    Spenderat denna regniga söndag med min fina Julia. Hämtade henne vid stationen efter att hon jobbat några timmar. Vi åkte till Kvantum och köpte lite gott att äta. Tjejsnack och annat trevligt. Blev nästan lite tårögd då jag tittade in på hennes blogg nyss och läste denna mening - Som en syster, bästa vän och kusin i ett! - 
    Måste säga att hon har så rätt där. Min fina fina vän!
    2012-10-14 @ 19:49:48 DATUM: 2012-10-14 / TID: 19:49:48
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Julia

    Åh vad söt du är! Men är sant ju, du har funnits hos mig hela mitt liv! Puss

    2012-10-14 @ 21:03:34
    URL: http://www.juliawlindvall.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0