• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • You'll be alright

     

    Vad skulle jag vara utan mina vänner?
    De personerna som får mig att skratta varje dag.
    Varje jävla dag. 
     
    Det är något speciellt med mina vänner. 
     
    Jag har dom sjukaste, konstigaste och underbaraste vännerna. 
    Ni vet vilka ni är. 
    Jag älskar er! 
    Tack för att ni får mig att skratta varje dag.
    Varje jävla dag. 
     
    Ville bara säga det, tja!
     
     
     


     
    2013-02-02 @ 18:55:00 DATUM: 2013-02-02 / TID: 18:55:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0