• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • flyg du lilla fjäril




    Har landat i soffan, fått i mig lite kaffe och en bit choklad. 
     
    Tusen tankar just nu, men när jag ska skriva kommer inget fram. Det är som att det tar stopp i fingrarna. De rör sig inte så där lätt över tangentbordet. Hjärnan jobbar på som aldrig förr, men jag har svårt att prata. Håller allt för mig själv. Tror att det är bäst så, men vet att jag har fel.

    Har ingen aning om vart dagarna tar vägen, det är snart Februari. Det är som att tiden går tusen gånger fortare. Jag tar det som ett bra tecken, varför vet jag inte. Men när jag tänker på våren och allt som tillhör pirrar det i magen. Det måste ju vara ett bra tecken. 
    2013-01-29 @ 15:04:00 DATUM: 2013-01-29 / TID: 15:04:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0